دسته‌بندی نشده

معرفی برند بین المللی پروسنس، پیشرو در زمینه تولید دتکتور گاز

معرفی برند بین المللی پروسنس، پیشرو در زمینه تولید دتکتور گاز و کنترلر

شرکت Prosense در سال 2006 تاسیس شد و متخصص در تشخیص گاز است. شرکت پروسنس سیستم های تشخیص گاز دارای گواهینامه “ATEX/IECEx” را در استانبول – ترکیه تولید می کند. پروسنس دارای طیف کاملی از دتکتورهای گاز با کارایی بالا و پانل های کنترل گاز است که در درجه اول برای محافظت در برابر گازهای سمی، قابل اشتعال و گازهای خفگی طراحی شده اند.

در حال حاضر، Prosense راه حل خود را به بیش از 30 کشور در سراسر جهان ارائه می دهد. شرکت پروسنس دو بار به عنوان یک شرکت با رشد سریع در ترکیه جایزه دریافت کرده است، علاوه بر این، Prosense توسط Deloitte به عنوان یکی از فناوری Fast 50 ترکیه، در سال 2019 اعطا شده است.

پروسنس از زمان تاسیس خود با درک نیازهای بازار فعلی و آتی بر محصولات واجد شرایط، فناوری و خلاقانه متمرکز شده است. در این راستا، Prosense دارای گواهینامه کیفیت IS0-9001 از سال 2008 و همچنین گواهینامه QAN/QAR برای کلیه فعالیت های تولیدی است.

خط مشی کیفیت دتکتور های گازی Prosense

  • ایجاد شیوه های حرفه ای خوب که مطابق با استاندارد TS EN ISO 9001: 2015، TS EN ISO / IEC 80079-34 و TS EN ISO / IEC 17025: 2017
  • فعالیت های کالیبراسیون، مطابق با اهداف کیفی خود، در اسرع وقت، بر اساس اصول اقتصادی، بی طرفی، مستقل، صداقت، محرمانه بودن و قابلیت اطمینان
  • برای اطمینان از رضایت مشتری با انجام فعالیت های تولیدی، خدماتی و کالیبراسیون شرکت پروسنس، مقررات قانونی، استانداردها و شرایط تعیین شده توسط سازمان ما، با کارکنان متخصص ما در زمینه های خود، دستگاه های ما که بر اساس واحدهای SI ملی و بین المللی قابل ردیابی هستند.
  • تلاش در جهت آگاهی از مسئولیت های خود در قبال طبیعت و محیط زیست، حفظ اعتباری که به دست آورده است، نمایندگی کشورمان در سطح ملی و بین المللی در زمینه کالیبراسیون.
  • پیگیری و اجرای دقیق تحولات تکنولوژیک به منظور کاهش هزینه ها و افزایش سودآوری برای خود، شرکای تجاری و مشتریان.
  • انجام هر پروژه شروع شده در زمان مقرر با استفاده از جدیدترین تکنیک ها با کیفیت مطلوب و در حدود بودجه.

اصولی که برای دستیابی به این هدف پایه گذاری شده اند عبارتند از:

  • برای اطمینان از اینکه محصولات، سیستم ها و خدمات انتظارات مشتری را برآورده می کنند
  • هدف ارائه خدمات با کیفیت برتر با ایجاد تفاوت در هر زمینه
  • استفاده از منابع به موثرترین و اقتصادی ترین راه برای رسیدن به اهداف و مقاصد
  • تشویق خلاقیت و حمایت از دانش با آموزش برای کارکنان، شرکای تجاری و مشتریان
  • فراهم آوردن مشارکت با افزایش آگاهی از کیفیت و مسئولیت پذیری
  • احترام به محیط زیست و رعایت قوانین و مقررات

بیانیه رضایت مشتری

تکنولوژی پروسنس، بیانیه ای تهیه می کند که در آن متعهد می شود که به انواع شکایات مشتریان مطابق با این رویه و رویه های قانونی در کشورهای محل استفاده از محصولات و الزامات استانداردهایی که محصولات مشمول آن هستند رسیدگی کند. که متعهد می شود که انواع تعهدات مربوطه را که ممکن است ناشی از آنها باشد انجام دهد و سالانه آنها را به روز کند.
در این زمینه:

  • پروسنس برای مشتریان خود ارزش قائل است و به طور مؤثر به هر شکایتی رسیدگی می کند.
  • شرکت پروسنس قوانین را می داند و متعهد می شود که با آنها مطابق با قوانین برزیل (8078/1990، 9933/1999 و غیره) مطابقت داشته باشد.
  • کلیه اقدامات احتیاطی لازم را در خصوص شکایات دریافتی به عمل می آورد، نتایج را بررسی و تذکرات لازم را می دهد.
  • مدیر کیفیت کاملاً مجاز است که رویه های QMS را اجرا کند و بهبودهای لازم را در مورد رسیدگی به شکایات انجام دهد.
  • این سازمان متعهد می شود که به انواع شکایات تحت شرایطی که توسط نهادهای داخلی و بین المللی مربوطه و INMETRO تعیین می شود، پاسخ دهد.
  • شرکت پروسنس به هر واحد آموزش دوره ای در مورد نحوه رسیدگی به شکایات مشتریان ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *